miércoles, 9 de julio de 2008

El Joven Lovecraft

En aquest post no parlaré de déus primigenis, de Cthulhu, de Nyarlathotep, d'Azathoth ni de cap dels integrants de l'univers del de Providence... ja hi ha multitud de webs interessants dedicades a la figura de Howard Phillips Lovecraft.
La meva intenció era dedicar aquest espai a una obra inspirada en aquest geni de la literatura d'horror i ciència ficció: El Joven Lovecraft.

El còmic creat per José Oliver i Bartolo Torres té com a protagonista a un jove Lovecraft, Lovie pels amics; amics creats per l'ocasió, com la Siouxie, o bé extrets de la seva pròpia mitologia, com el Glenn (el ghoul que té per "mascota"). A més compta amb una llista de convidats especials de la categoria de Poe, Rimbaud o Baudelaire, així com l'aparició recurrent de l'ull de Rammenoth (amb cert aire manga ;-)

El primer volum ja va per la tercera edició, i sembla ser que està prevista la publicació del segon cap a finals d'any. Les tires es poden llegir al blog del Cisne Negro (un dels autors), però evidentment recomano l'adquisició del còmic, per exemple a Freaks, c/Ali Bei 10 (aprofito a fer publicitat als amics!!).
Aquí teniu una petita mostra del que podeu trobar al llibre del Lovie (suposo que els motius de la meva elecció són obvis...).

5 comentarios:

Unknown dijo...

Molt divertit El Joven Lovecraft, en teoria tenim planificada una entrevista amb els autors al nostre bloc de còmics, però no me n'encarrego jo, quan la tinguem enllestida ja t'avisaré.

Gizmo dijo...

genial! gràcies!

Anónimo dijo...

Jo me'ls vaig trobar al Saló de l'any passat i són molt bona gent, vàrem estar parlant una estoneta i em van dedicar un dibuix.
Vaaale, no és com tenir dedicat un comic pel Neil Gaiman... jejeje

Gizmo dijo...

Que siii... que t'estaré eternament agraïda per aconseguir-me el "Sweet dreams, Neil Gaiman" al meu exemplar de Muerte, lo mejor de tu vida ;-)

Anónimo dijo...

En realitat volia pressumir del meu exemplar "Carlos no te mueras, Neil Gaiman", però s'agraeix.