viernes, 4 de julio de 2008

The Scientific Cartoonist

Remenant pel blog del Fonamental, he trobat uns cartoons força interessants... ja sé que és tirar pedres sobre la meva pròpia teulada, però no he pogut evitar riure!

A={Lo que piensan las mujeres}
B={Lo que hacen las mujeres}

C={Lo que dicen las mujeres}
Bien, continuemos con la teoría de conjuntos, hoy veremos el concepto de conjuntos disjuntos.


Aprofito l'avinentesa per fer publicitat de la web The Particle Zoo, on venen tota la família de partícules subatòmiques! Aquí podeu veure el quark up, l'electró, el bosó de Higgs i el taquió... Qui diu que la Física Quàntica no és divertida??

4 comentarios:

Lord Enzi dijo...

Per fi! Ja tocava un tema en el que pogués opinar / aportar alguna cosa. Fins ara, he assistit atònit a una desfilada de personatges que, en el millor dels casos, em sonen de nom. Però aquesta és la meva, que sóc de ciències, ara que me'n recordo.
A sobre, em sembla que va ser la pròpia Gizmo la que em va enviar la referència a Planetaplutón, però en fi, tot sigui per tal d'estrenar-me al blog...
http://www.planetapluton.com/giant-microbes-p-33.html és l'adreça d'una botiga on-line de regals originals, entre els que s'inclou aquesta col.lecció de patògens humans tan ben fets. Fixeu-vos en que fins i tot posen una foto del bitxo en qüestió vist al microscopi al costat del nino per veure la fidelitat a l'original.

Gizmo dijo...

Els microbis en qüestió els venen també a Norma Còmics (sé d'un "enano" que disfrutaria amb aquests peluixos!).

Sé que fa temps et vaig enviar el de My Little Cthulhu, i això em recorda que tinc pendent dedicar un post al senyor HP Lovecraft!!

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Unknown dijo...

Oh, quina il·lusió :-) em permetre recomanar-te una altra aprofitant que l'home de la prominent mandíbula ha aparegut per aquí, és The Unspeakable Vault (of Doom) http://www.macguff.fr/goomi/unspeakable/ la versió més divertida d'en Cthulu. Ara mateix sobre el meu ordinador tinc un Giant Microbe que em van regalar farà un parell d'anys, molt freak tot plegat.