jueves, 24 de julio de 2008

The Big Bang Theory

Si ja portava amb orgull els meus "calçotets" d'estar per casa de l'Estela Plateada, sóc propietària d'una fantàstica samarreta de Don Depresor, tinc les estanteries atestades de còmics, conservo algun vas de precipitats que vaig mangar en el seu moment del laboratori, i sóc incapaç d'escriure aigua tal com sóna (per què existeixen les fórmules, doncs?), ara ha arribat el moment de sortir de l'armari dels freakies, ja que: "Smart is the new sexy!".

Aquest és el lema de The Big Bang Theory, una sèrie realment geek emesa a la CBS, protagonitzada per 4 amics freakies: el Leonard Leaky i el Sheldon Cooper (dos físics teòrics que comparteixen pis) i els seus amics Howard Wolowitz (un sortit acabat) i Rajesh Koothrappali (l'altre extrem, és incapaç d'articular una paraula en presència d'una noia).
La història arrenca amb l'aparició d'un cinquè component que es muda al pis del costat dels dos primers per a desestabilitzar el seu món d'ordre i equilibri: la Penny.

Els diàlegs entre aquests quatre nerds són històrics, i hi ha moments memorables com per exemple el Sheldon disfressat d'efecte Doppler per Halloween, o bé quan el mateix Sheldon entra a l'apartament de la Penny i davant d'aquell caos absolut exclama: "This is a swallowing vortex of entropy!!"... per no dir quan volen convèncer al Sheldon de que formi part del seu equip al Physics Bowl citant les últimes paraules de l'Spock: "The needs of the many... outweigh the needs of the few... or the one".

En fi, que si teniu una mica d'ànima científica i/o sou uns fanàtics del Sci-fi i els còmics en general, segur que disfruteu veient The Big Bang Theory.
I si us han agradat tant com a mi les samarretes dels protagonistes, les podeu trobar a SheldonShirts.com, que enllaça amb webs com ThinkGeek, el paradís de gadgets freakies!
Jo em penso comprar la cortina de bany de la Taula Periòdica, per suposat!!

5 comentarios:

Unknown dijo...

Apuntada queda de cara a la temporada postvacances!!! Les Samarretes el Sheldon són brutals per cert.

Unknown dijo...

Eeeeeeeeeeehhhh de res per la recomanació sister!

Ja et vaig dir jo que era bona aquesta sèrie, sheldon és l'amo, he's the fucking owner of da houz!! Grans desenvolupaments científico-freakies plens d'humor.

Ens pillem alguna samarra?

Unknown dijo...

Ara be... que m'en dieu de la cibella del cinturó d'en Howard tipus "nintendo controller"???

Com diria el mític avi del Barça.... HO HAVEU VISTTTT????

Esther O dijo...

Nena!

gràcies per la recomanació. JO també me l'apunto tot i ser de lletres :)

bones vacances, per cert!

Anxo dijo...

Aquestes son series per compartir.... no les esgotis !!!! Respecte a la cortina del bany.... bé llavors haurem de fer que en Kensei també sigui present al pis no ??